zaterdag 27 oktober 2012

Blogpost tussen door!


Hoi lieve bezoekers! Ik heb de laatste tijd serieus géén tijd gehad om te werken aan mijn blog dit heeft een lange tijd geduurd ik zal een aantal foto's met daarbij wat beschrijving zetten om te laten zien wat ik de afgelopen tijd heb gedaan.



Ik ben naar Londen geweest, daar heb ik mijn eerste starbucks gedronken, ooh wat was dat heerlijk haha!


We zijn inde London eye geweest, wat een prachtig uitzicht over de stad!


De bigben gezien en wat leuke rode telefooncellen :).


Haha wat stond hij daar grappig!


Buckingham Palace gezien. helaas was de wisselling van de wacht al geweest.


De musical de Lion King geweest. En het klopt inderdaad als je eenmaal een musical daar hebt gezien wil je nooit meer ergens anders een bekijken!

Al een tijdje gelede ben ik met mijn ouders en broertje naar Epe geweest om daar in een vakantie huisje te zitten en genieten van wat rust.

Verder heb ik wat spullen geshopt maar dat is niet echt beauty achtig. Ik kan niet beloven dat ik meer zal bloggen maar ik probeer het :).



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je ook even een reactie achter!