zaterdag 29 juni 2013

My life in pictures gemaakt met mijn Samsung Galaxy!

Als aller eerst wil ik even zeggen dat ik misschien weer helemaal ga beginnen met bloggen. Dit kan zijn 1 post per dag of per 2 dagen of meerdere per dag, het hangt er van af hou druk ik bezig ben.

Vandaag doe ik een my life in pictures gemaakt met mijn samsung galaxy. Laten we beginnen!

 























De eerste week van Juni begon goed! Met een heerlijke Starbucks, ik ben niet zo een koffie drinker maar als er veel melk en suiker in zit gaat ie er bij mij wel in haha!

 























Die zelfde week kreeg ik een lief bosje bloemen van een klant omdat ik haar heel goed had geholpen en ze daardoor een hele leuke avond had gehad!





































Dit is al het heerlijks wat ik de afgelopen maand heb gegeten ik denk niet dat er verdere uitleg bij nodig is aangezien het eten is en eten is lekker.


Ook kocht 2 nieuw paar vans.





















Verder kocht ik deze leuke kan met een kraantje en gympies die ik gebruikte voor een diy om een galaxy print erop te maken.




 



 

Een paar dagen later ging ik met mijn moeder naar het winkelcentrum en daar was het late night shopping en dus was alles tot 11 uur open super leuk! Er was ook een leuk optreden van vrouwen op stelten in mooie gekleurde vlinder outfits die een dansje maakte op het grote plein. Ook aten mijn moeder en ik gezellig een frozz, wat is dat toch heerlijk!





















Een heel stuk later maar toen was het eindelijk tijd voor de examen uitslagen! Ik werd gebeld door mijn mentor en dat betekende dat ik geslaagd was! Ik begon te huilen van blijdschap en heb gelijk iedereen die ik kende gebeld mijn dag kon niet meer stuk, de dagen erna kreeg ik van een aantal mensen lieve kaartjes en cadeautjes ik was happy!




























Een paar dagen later was het tijd voor de diploma uitreiking oh man wat was ik blij! Na 4 jaar lang hard te werken eindelijk mijn diploma binnen en beginnen aan mijn vervolg opleiding! Bijna de hele klas was geslaagd op 3 kinderen na. Heel erg jammer voor hun maar die avond maakte niemand mij iets uit en ik wou alleen maar mijn diploma zien en in mijn armen sluiten haha! Hier boven zie je hoe ik samen met mijn mentor mijn diploma teken en wat foto's van de sfeer overal.










Ook is mijn broertje eindelijk klaar met zijn basisschool jaren en dat moest gevierd worden. Zelf heb ik ook op deze basisschool gezeten en elk jaar aan het einde van een school jaar wordt er een groot feest gegeven waar we goed afscheid nemen en met veel eten en drinken. De groepen 8 moeten aan het einde van de avond hun musical lied zingen en dan is het tijd om de tranen te laten zien en is heel groep 8 aan het huilen met elkaar! Dit is een soort van traditie geworden dat ze dat elk jaar doen. Op het schoolfeest zelf heb ik shoarma gegeten en een cakeje met heeel veel versiering.    


Dit was my life in pictures voor vandaag hoop dat jullie het leuk vonden!

Vertel eens wat hebben jullie allemaal gedaan deze maand juni?
  


 




















 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je ook even een reactie achter!