zaterdag 27 oktober 2012

Shoplog meerdere winkels.

Deze maand was voor mijn shoppen, shoppen en nog eens shoppen. Mijn maandloon was gekomen en heb daarvan een deel uitgegeven. Het nieuwe schooljaar ligt voor de deur en ik had nog geen nieuwe school tas, school spullen en schoenen! Dus ben ik even de stad ingedoken en heb prachtige dingen gescoord.
Ik weet niet meer waar ik als eerste ben geweest aangezien ik het nogal druk heb gehad.




Dit is mijn schooltas. Ik ben hier zo blij mee. Ik kocht hem in een winkel in Amsterdam, de naam van de winkel weet ik niet meer. Wat heel fijn is, is dat hij echt leer is en heeft veel sluitingen zodat hij niet snel open gemaakt kan worden door een zakkenroller wanneer ik op een drukke plek ben. De sluitingen zijn niet alleen handig maar ook erg mooi. Het heeft een simpele rits maar een heel mooi magnetisch druk knop met een soort van dolkje die je door het gaatje heen steekt. Het is een beetje moeilijk uit te leggen. De tas is bruin met een beetje een oranje ondertoon. De voorkant heeft 2 ritjes voor de sier en de sluiting. Aan de zijkant zitten 2 zakken waar mijn blackberry perfect inpast. Achter zit er niks. Binnen in de tas is veel ruimte en een rits en telefoonzakje. de tas was afgeprijst van € 40,00 naar € 17,50. Een koopje dus!


Natuurlijk kon in mijn shopping trip de Kruidvat niet ontbreken. Daar kocht ik een aantal spullen waaronder deze tas. Een vel roze ras met veel ruimte in zich. Hij  gaat niet heel veilig dicht waardoor hij makkelijk open gemaakt kan worden. De kleur is mooi alleen het model een beetje saai dus ga ik er een D.I.Y. mee doen. Misschien dat ik er een artikel van maak. De tas was eerst € 5,99 en er ging 70% af en nu was hij € 1,80, geen prijs dus!



Toen ben ik verder gegaan naar footlocker en heb daar een paar schoenen gekocht die ik al heel lang wilde. De Nike air force 1. Het zijn heel witte schoenen zoals je kan zien en kunnen dus ook heel snel vies worden. Dit word een uitdaging voor mij! Om ze netjes te houden aangezien ze me wel even een klap hebben gekost maar ik had het er voor over! Prijs: € 119,95


Bij de kruidvat kocht ik ook 2 droogshampoo's van AndrĂ©lon in verrassend volume. Hij maakt mijn haar wel schoner maar geeft helaas geen volume. Handig voor in mijn tas. prijs per stuk: € 1,99


Essence heeft in het assortiment nieuwe producten waaronder de lipbase. Een heerlijk product mijn lipstick blijft langer zitten en krijgt een subtiel glansje. Helaas na het eten van een broodje vervaagd hij wat maar niet helemaal. Het zal ook wel liggen aan de lipstick. prijs: € 1,69 dacht ik.


Er was een actie van Dove alle producten 2+2 gratis dus heb ik even ingeslagen. De deodorant van Dove is voor mij perfect! Hij kost helaas wel € 7,39 per stuk dus behoorlijk duur! Ik doe er dan wel 4 maanden mee   ik douche in de zomer  2x per dag en ik gebruik niet 2 klik's maar 3. Dus heb ik € 14,80 betaald voor 4 verpakkingen! Het is dat ik nog maar 20 euro had anders had ik er 8 ingeslagen maar mijn moeder vond dit ook wel genoeg, haha!


Als laatste de school spullen. Het zijn er niet veel maar wel de dingen die ik nodig had, er staan ook 2 dingen niet op de foto.
Doos met 24x pennen van HEMA: € 3,00
Roze losse bladeren 23 rings Kruidvat: € 0,50 
2x Schriften love birds Kruidvat: € 0,59
Agenda Action: € 1,99
Etui Action: € 0,90

Ik heb het lekker goedkoop gehouden bij schoolspullen aangezien ik een agenda heel weinig gebruik mijn pennen toch worden ''geleend'' en mijn etui altijd wel vies word. Ook al is het goedkoop ze zien er best leuk uit! 



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je ook even een reactie achter!