zaterdag 15 september 2012

Remington Stijltang review.

Nu het weer al weer wat kouder begint te worden. Is het soms best moeilijk om je goed gelukte kapsel in model te houden. Ik ken dit zelf heel goed want wanneer ik mijn haar gestyld heb en er een klein beetje vocht bij komt door wat dan ook. BAM! En ik heb weer mijn krullen bos terug. Maar gelukkig zijn de tangen goed heet en bestaan er haarspay's! Dus ik zit goed.





Vandaag en morgen review ik het merk Remington: de stijltang Sleek&Curl en de Travel Dryer 1400.
Ik doe dit in 2 dagen anders word het te lang en saai om te lezen.


Dit is mijn geliefde stijltang. Deze heb ik al 1,5/2 jaar. Ik ben er nog steeds super blij mee en hij doet nog steeds prima zijn werk. Krullen ermee maken kan ik niet echt maar dat is gewoon oefenen. Ik heb het ook maar 2 á 3 keer geprobeerd. Ik heb hem niet echt nodig voor het krullen want daarvoor heb ik een krultang en mijn eigen natuurlijke krullen. De stijltang gebruik ik dus alleen voor het stijlen van mijn haar. 


Wanneer je de doos opent. Zie je een gebruiksaanwijzing boekje en de cd (die heb ik eruit gehaald want hij zat een beetje in de weg) en natuurlijk de stijltang met zijn hoesje. De doos vind ik erg mooi en is erg handig om op te bergen. Als je hem opent ziet het er ook best luxe uit.


Als je de stijltang uit zijn hoesje haalt zie je gelijk dat hij zwart glimmend is met wat goude details. De warmte  platen zijn keramisch dus beschadigen ze je haar niet. Om de bovenkant heen word hij ook kokend heet en dat heb ik een aantal keer gevoelt met mijn handen en oor! Dit is alleen maar goed want daardoor kan je mooie krullen en golven creëren. 


Aan de zijkant zitten er 3 knoppen om hem aan,- hoger,- en lager te zeggen. De knoppen zitten niet in de weg en zijn makkelijk in gebruik. Geen rare woordjes of poes pas gewoon een simpel min en plus teken. 


Boven op de stijltang zit het schermpje dat laat zien hoe hij opwarmt en hoe heet hij staat. Daarnaast zit een blauw lichtje dat vrij weinig doet (alleen maar blauw zijn). 

Hierboven een foto wanneer hij aan is op de stand die ik meestal gebruik. Dit is de perfecte stand om mee te stijlen. Niet TE warm of TE koud. Als hij aan het opwarmen is knippert het blauwe lichtje (links). Dat duur ongeveer een halve minuut. Er staat op de doos in 15 seconden maar dat is alleen als je hem op de laagste stand opwarmt. 


Onderaan de stijltang het laatste deel bevind zich een schuifknop die je omhoog en omlaag kan schuiven zodat hij op slot gaat wanneer je hem dichtknijpt. Als je dit niet doet kan de tang beschadigen. 


Hier zie je dat hij tot wel 230 °C kan worden gezet en opwarmt in 15 sec. 


Als laatste een foto van de verpakking met allerlei haarstijlen die je kan creëren met deze tang. 



Wat voor stijltang gebruik jij op dit moment?





1 opmerking:

Een reactie posten

Laat je ook even een reactie achter!