zaterdag 8 september 2012

Nieuwe webshop gespot!

Sorry dat ik de afgelopen 3 dagen niks heb geplaatst. Dat komt omdat ik net weer begonnen ben met school en gewoon geen tijd meer heb gehad. Veel met school bezig zijn en al heel wat huiswerk gekregen. Maar ik zal vandaag een leuk artikel plaatsen over een erg leuke maar ook wel dure webshop die ik gespot heb dankzij Glossybox. Op hun facebook plaatsen ze erg veel leuke dingen om te lezen waaronder over de website Lazy Oaf . Ze hebben er een ruim assortiment met kleren voor man en vrouw. Ook veel leuke accessoires en lifestyle producten zoals wens kaarten op een gekke manier gemaakt.




Je kan al aan de styl van het logo zien dat het een gekke webwinkel is waarvan je kleren kan verwachten die je niet snel ergens anders zou tegen komen.

Ik zal een paar foto's van mijn favoriete items plaatsen.

 Lazy Oaf Panther Crop T-shirt

Haha, hoe het meisje doet! Dat is weer eens een andere foto erg leuk gedaan. Maar goed het kledingstuk. Het shirtje met het poezen gezichtje is echt leuk. Schattig maar ook stoer. Dit kost: 30 pond


Lazy Oaf Womens Awesome Long Sleeved T-shirt

Dit shirt vind ik alleen al leuk door de oogjes en het woord awesome! Ik zeg dat woord zelf ook vaak geweldig! Dit shirt kost: 45 pond
Lazy Oaf Big Dog Box Cropped T-shirt

Dit shirt is één woord cute! Die oogjes! Normaal kost dit shirt 45 pond maar is afgeprijsd naar 10 pond!
Lazy Oaf Cat Ring Black

Deze ring is ook al zo schattig! Hij past ook nog bij het eerste shirt! De ring kost: 16 pond.
Me & Zena Lil Bill French Bulldog Ring Gold

Haha Die schele oogjes van het hondje ! Mooie details heeft het hondje trouwens. De ring kost: 30 pond.

Het is een dure webwinkel maar wel super leuke dingen! Zeker het kijken waard. Voor zo ver ik weet leveren ze ook in Nederland.









2 opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je ook even een reactie achter!