zondag 16 september 2012

Remington Travel Dryer 1400 Föhn review.

Gister schreef ik al een stukje over de Remington stijltang en vertelde dat ik vandaag een stuk zou schrijven over de föhn. Ik heb de stijltang zelf gekocht maar de föhn heb ik gewonnen. Ik ben er erg blij mee en die gaat zeker mee naar Londen! (hierover staat morgen een artikel). Het is een mooie föhn en handig om mee te nemen.





Hij heeft het perfecte formaat om mee te nemen hij zou in principe gewoon in je tas mee kunnen. De doos vind ik al erg leuk het zwarte naar paars leuk ombre effect. Alle informatie die je nodig zou moeten hebben staat erop. 


Het zwarte gedeelte op de föhn is mat. Het grijze gedeelte, de letters en het opzet stuk zijn glimmend. Dit zorgt voor een luxe uitstraling. Het snoer is behoorlijk lang 1,5-2 meter. 


Hij kan dus op deze manier ingeklapt worden zo is hij breed iets kleiner dan anderhalve hand. Het snoer zou je er eventueel omheen kunnen wikkelen als hij afgekoeld is. Het op zet stuk kan je ook thuis laten want zonder werkt hij ook prima.


Hij heeft 2 warmte/snelheids standen. Als hij op stand 1 staat is hij wel warm maar blaast niet echt super. Op stand 2 is hij perfect en ik gebruik hem dan ook zo.


Aan de achterkant van het handvat zit een knop die je kan draaien met een schroevendraaier of iets dat die vorm heeft zodat hij op de juiste hoeveelheid volt komt te staan voor in het land dat je bent. Hij staat nu op 240v dat is voor in Nederland.


De föhn is 1400 watts en kan in heel veel landen gebruikt worden. 


De prijs:

Ongeveer € 22,00 Verschilt natuurlijk van winkel.





1 opmerking:

Littlefashiolista zei

ik moet snel een nieuwe halen haha

Een reactie posten

Laat je ook even een reactie achter!