zondag 2 september 2012

Philips Salon Curl Ceramic.

Al een tijdje was ik opzoek naar de perfecte krultang. Nou heb ik al een styltang van remmington, die ook kan krullen, alleen kan ik dat dus niet met een styltang. Ik wilde wel een krultang die iets dunnere krullen maakte en hij moest een keramische plaat hebben, want dat beschermd mijn haar tegen uitvallen, verbranden en overmatige hitte. Ik kon er maar geen vinden voor een prima prijsje. Maar zoals ik altijd zeg Kruidvat heeft echt alles wat ik nodig heb van verzorging! Ik kom elke week wel een keertje in de Kruidvat. Ik was weer opzoek naar een lekkere gezichts creme en een face wash. Nou heb ik die kunnen vinden maar ook de krultang. Toen ik langs het schap liep met de glazen deur stond ik oog in oog met een prachtige krultang! Ik rekende hem af, ging naar huis en was verliefd!




Hier boven zie je de doos, met wat uitleg. De krultang is paars, het deel wat goud is word warm en boven een licht paarse vasthoud knop. Als hij op zijn heetst is, is hij 220 °C. Dat is de perfecte hitte om een mooie lang houdende krul te maken. Ik gebruik de tang samen met een heat protecting mousse en spray van andrélon.


Van dichtbij het vakje aan de rechterkant. 


Hier staat dat hij een krul maakt die extra lang blijft zitten door het keramische oppervlakte. Ook over het handvat dat je die allen bij het licht paarse mag vast pakken anders verbrand je hand. 


Zo komt hij uit de doos, met de krulborstel erom heen. Wat doet dat ding pijn om het eraf te trekken! 
Hij heeft een aan en uit knop en verder geen poespas.


Dit ding in moordend voor mijn handen! Ik heb het nog niet uitgeprobeerd dus kan er weinig over zeggen.


De aan en uit knop en het lichtje dat aangeeft of hij warm is. Het lichtje is eerst groen en veranderd in geel. Dat duurt niet heel lang 1 minuut ongeveer.


Dit is het krul gedeelte me een handige standaard. De krul word ongeveer 2 á 3 cm breed. 












1 opmerking:

Lifesplash zei

Ik heb hem wel eens in de winkel zien liggen, hij klinkt fijn. :D

Een reactie posten

Laat je ook even een reactie achter!