maandag 3 september 2012

Lievenlings mascara op dit moment.

De scholen zijn weer begonnen, ik kan dus niet meer lekker luieren in mijn bed laat op staan (uur of 1). Ik moet vroeg douche opmaken en naar school want het nieuwe en laatste jaar is aangebroken! Dit jaar heb ik examen dus ben veel bezig met school en probeer zoveel mogelijk aan mijn blog te werken!
Maar in de vakantie heb ik een aantal geweldige producten ontdekt en een paar die gewoon all time favorites    zijn. Waaronder de Maybelline The Falsies Volume' Express. Dit is en blijft de beste mascara voor mij. Ik gebruik hem al 2 jaartjes ongeveer. Toen ik hem kocht, kocht ik hem omdat hij een wat duurder merk was en ik zeker weten wilde dat ik een goede mascara had. En ja hij was perfect!


Is het geen pareltje! Mijn lievenlings kleur is paars, dus perfecte flacon. Met wat kante details op de dop. De letters zijn heel mooi geschreven van dun naar dik naar dun met zwarte letters, dat geeft gelijkertijd ook aan welke kleur mascara je koopt aangezien er ook waterproof is en een blauwe dacht ik. 


Het borsteltje is ook geweldig, door de kromme vorm kan ik vanaf de wortel het haartje pakken en ze echt pikzwart maken. Het borsteltje kan ook gebogen worden door het kleine scharniertje in het midden. zo kan je makkelijk je hand neer zetten op de tafel en omhoog werken.


Het borsteltje heeft heel veel haartjes, er staat steeds een groepje bij elkaar van een stuk of 5 en dan een kleine ruimte tussen de volgende. Dit zorgt ervoor dat elke wimper volledig word zwart gekleurd en goed mee word gepakt. Ook zijn de haartje best lang en hoef je niet het hele borsteltje tegen je oog aan te drukken.


Hier draag ik de mascara al een hele dag (de foto is s'avonds genomen bij slecht licht sorry!). Zoals je kan zien zijn mijn wimpers een heel stuk langer. 

Hieronder nog een foto van de zijkant genomen.





3 opmerkingen:

Beauty Tips zei

Dit zorgt ervoor dat elke wimper volledig word zwart gekleurd en goed mee word gepakt.

Lonn - Beauty and me zei

Leuk artikel , ik zelf had deze mascara ook ik vond hem wel fijn maar hij droogt zo snel uit. (vind ikzelf)
Liefs ♥

Anne Solveig zei

Mooie mascara!

Een reactie posten

Laat je ook even een reactie achter!