vrijdag 31 augustus 2012

GLOSSYBOX Unboxing. Augustus 2012

Wat was ik blij toen de postbode voor mijn deur stond met een mooi doosje vol met glossybox tekens. Mijn dag kon niet meer stuk, mijn eerste glossybox! Ik was zo blij dat ik gelijk naar binnen rende en hem letterlijk open scheurde! Na dat ik de spullen had gezien, bedacht ik me dat ik nog foto's moest maken voor de blog! Dus heb ik het snel zo mooi mogelijk weer ingepakt en foto's gemaakt.
De glossybox is bij iedereen weer net iets anders ingedeeld. Er zijn ongeveer 7 รก 10 dingen waarvan er 5 in jou glossybox zitten. Het word wel eerlijk verdeeld. Er zitten dus 5 producten in je box, de producten zijn afgesteld op jou profiel waar je moet invullen wat je huidskleur is en wat je voorkeuren zijn. De eerste keer kan het zijn dat je box iets verschilt.
In de box zitten van duur tot goedkopere merken van Maybelline tot Yves Saint laurent. Wat er in je box zit is altijd meer dan de prijs van de box die je betaald. De box kost € 10,00 en € 2,50 verzendkosten. Dus elke maand betaal je maar € 12,50 voor een box met allemaal prachtige producten.
Het is net alsof je elke maand een cadeautje ontvangt.



Nu de box.


De verzend doos zelf is al een pareltje. Jammer van die lelijke grote sticker! Ik heb mijn adres gegevens weggehaald. Een mooie bruine doos met allemaal roze logo's van glossybox. 
Ik scheurde de scheur strip open en...


Een prachtige roze doos kwam tevoorschijn. De doos zelf is behoorlijk stevig. Dat is mooi want als je er 6 hebt kan je een kastje ervan maken! Hij is licht roze en heeft het logo in het zwart in het midden. \


De strik was een stuk mooier toen ik hem voor het eerst openmaakte maar ik had het dus even snel terug gezet. De sticker is ook een beetje gaan loslaten. Hij zit verpakt met mooi zwart papier, een roze strik en sticker met het logo erop. 


Als je de strik hebt open getrokken en de sticker hebt losgemaakt zie je het kaartje met daarop een bedankje voor het bestellen van de box en daarop staat ook informatie over de producten in de box en de prijzen. 


Hier boven zie je de binnenkant van het kaartje met de product informatie.


Dit zit in de box. Als je zo kijkt zie je gelijk al dat er maar 1 tester bij zit en de andere 4 dingen full size zijn. Alles ligt op gesnipperd papier. 


Het product wat mij als eerste opviel was deze lipbalm van Kiehl's. Kiehl's is wat duurder merk omdat het gemaakt word met natuurlijke producten en er veel tijd en aandacht word besteed aan het maken ervan. Zelf had ik nog nooit iets van Kiehl's geprobeerd dus was ik wel benieuwd. Ik verzorg mijn lippen goed en mij zul je niet heel snel met velletje zien rond lopen. Deze balm heeft een dikke substantie en heeft geen geur. Wel beschermt hij tegen de kou en bevat SPF 4 . de balm blijft voor een paar uurtjes  goed  zitten tenzij je natuurlijk een broodje gaat eten dan moet hij wel even bijgewerkt worden. Dit is een full size.


Pureology super smooth shampoo.
Het saaiste product vind ik deze, het is ook geen full size, de vormgeving vind ik saai en de geur is niet echt lekker. Verder werkt de shampoo wel goed. Mijn haar word zacht en mooi glanzend. 


Van dit merk heb ik zelf nog nooit gehoord. Dit kan aan mij liggen maar ook gewoon dat het iets minder bekend is, zeggen jullie het maar. Het is een zwart oogpotlood van het merk Vera Valenti, lekker romig en goed gepigmenteerd. Het is nummer 1. Ook handig dat ze in de dop een punten slijper hebben gezet. Zo zal je nooit en nergens met een bol puntje komen te zitten. Dit is een full size. 


Van het merk Vera Valenti zat er ook een palette in. In het palette zitten 8 oogschaduw kleuren in bruine warme tinten en een oud/baby roze blush. Alles in het palette is goed gepigmenteerd. Het doosje heeft verder nog 2 spons aplicators. Heel klein en onhandig in plaats van dat hadden ze nog oogschaduws of een blush kunnen zetten. Verder zijn de kleuren mooi en je kan er zowel een dag als avond look meemaken. Dit is een full size. 


Als laatste beautyproduct zit er een blush kwast van glossybox zelf in. Het is een professionele kwast gemaakt van geiten haar. De haren zijn er niet uit getrokken en de geiten leven waarschijnlijk nog. Het word netjes geschoren op een pijnloze manier. Dit is een full size.


Als aller laatste zat er nog een kortingscode van kiehl's.nl in. 

De prijzen:

Kiehl's lip balm: € 8,00 Full size. 15ml
Pureology super smooth shampoo: € 16,50 Full size. 250 ml 
Vera Valenti crayon: € 3,90 Full size. 1,8 gr
Vera Valenti oogschaduw palette: € 5,32 Full size. 
GlossyBox serie exclusiv pro beauty brush: € 7,00 Full size.



































1 opmerking:

Danique zei

Ik had een andere shampoo, super leuk :D

Een reactie posten

Laat je ook even een reactie achter!