zondag 19 augustus 2012

What's in my bag?

Lieve lieve bezoekers, ik heb de afgelopen 2 dagen niks geplaatst het spijt mij erg. Vandaag zal ik een artikel plaatsen wat bij veel van jullie wel bekend zal zijn de tag 'What's in my bag' Ik vind dit altijd zo leuk om te lezen of zien bij andere bloggers, en wilde het zelf wel een keer doen. Nou gebruik ik nu al een tijdje een tasje van de Primark waar ik erg tevreden mee ben want voor zo'n klein ding gaat er behoorlijk wat in!
Ik kocht hem bij de Primark voor maar € 5,00! Dat is echt geen geld. De kwaliteit is echt super, ik doe er van alles mee ik spring, ren, huppel en hij blijft heel, haha.
Het model doet me een beetje denken aan Chanel tasjes. Door de ruitvormige stiksels.


Hij is oud/zacht/lief roze kleurig. Heeft een schattig slotje in het midden aan de voorkant, ruitvormige stiksels en soort van gevlochten hengsels voor de helft.



Het slot 


Het hengsel.


Maar wat zit er nou eigenlijk in?


Dit hier boven zit erin. Het lijkt niet veel, en dat is het ook niet. Dat komt omdat ik nog geen school heb en er ontbreekt dus een etui (overigens geen groot etui) en wat pasjes, lipstick, mascara en nog wat make-up spulletjes . 


Dit is mijn geliefde toilet-tasje van een Catrice collectie (ik weet de naam niet meer), Wat er in hoort te zitten
kan je zien op de foto: Mini blikje nivea van het Rihanna concert voor nivea, Wuta Kamille handcreme (wat een heerlijke geur!), Coca-Cola lipbalsem, gewone lipbalsem en een spiegeltje. Meestal zit er dus meer in.


Toen ik deze foto's maakte had ik dus nog niet mijn kleingeld in mijn portemonee gezet maar nog steeds in mijn toilet-tas, hoe dat komt? Ik was in de Albert Heijn even wat kopen in mijn pauze van mijn werk. Ik dacht nou dat gaat wel even snel, NIET DUS! Ik wachten en wachten in die mega lange rij. Toen ik eindelijk aan de beurt was had ik snel even mijn geld gepakt en keek op mijn horloge en zag dat ik nog maar 7 minuten had! Ik deed mijn tas open en gooide het wissel geld in het eerste wat open lag en dat was dit. Daarna heb ik er niet meer aan gedacht en lag het er ook nog voor de foto sessie. 


Dit is mijn pasjes houden en een mini pennetje, De pen heb ik ooit bij Kruidvat gekocht voor € 0,50 cent. en het pasjes houdertje heb ik nieuw gekocht bij de V&D. Daar stop ik alle pasjes in die ik die dag nodig heb, heel handig!


Dit waren de pasjes die er nog inlagen. Mijn ID, geen uitleg nodig die heeft iedereen nodig. Mijn ziekenfonds pasjes want ik was net de dag ervoor naar de tandarts geweest. Mijn ICI Paris pas, Kruidvat voordeelkaart, want ja, als echt Kruidvat lover moet ik die altijd bij mij hebben voor het geval dat! Mijn OV-Chipkaart. Als ik gestrand raak. En de bonus kaart voor als ik honger heb bijvoorbeeld. 


Een pakje zakdoekjes want je zal maar een keer zonder te komen zitten en je hebt een snotneus! Ze komen van de Action, ik had een pak van 30 van die pakjes gekocht voor 1 euro nog wat. En een rolletje mentos voor een lekker smaakje en frisse adem.


Als laatste maar wel belangrijkste mijn fiets sleutels, huissleutels en Blackberry (de laatste 2 staan niet op de foto) Zonder kan ik niet de deur uit. 




1 opmerking:

Anoniem zei

MEer heb je idd niet nodig. Leuk tasje!

Een reactie posten

Laat je ook even een reactie achter!