vrijdag 17 augustus 2012

Andrelon Haar & Hoofdhuid review.

Andrélon heeft weer een paar nieuwe shampoo's uitgebracht, en ik ben heel tevreden!
De shampoo's genaamd: Volume maxx, Repair, Sensitive en een haar masker.

Sensitive: Speciaal voor normaal haar met een gevoelige hoofdhuid. De shampoo bevat Derma care technology met zink. Dit bestrijdt  roos effectief en kalmeert de gevoelige hoofdhuid vanaf het eerste  gebruik. Voor zichtbaar minder roos.

Repair: Deze shampoo is speciaal ontwikkeld voor droog en beschadigde haar. Dagelijkse verzorging voor  gezond haar en hoofdhuid. Hier zit lysine in. Deze formule zorgt ervoor dat je haar intensief gevoed wordt voor zichtbaar zacht en sterker haar. Na eerste keer gebruik al sterker en zachter haar.

Repair Mask: Dit is een haar masker dat je haar voedt en verzorgt. Het masker bevat Nutrium 10 technology, een speciale formule met 10 vitamines en mineralen die je haar en hoofdhuid extra goed voeden. Wekelijks na de shampoo in het haar laten inwerken voor 3 minuten. Zo word het haar intensief gevoed.

Volume maxx: Deze shampoo heb ik zelf ook. Het is speciaal ontwikkeld voor slap en futloos haar. Deze shampoo is verrijkt met Root lift technology. Dit zorgt ervoor dat je slappe en futloze haar er gezonder en dikker uit ziet. Het geeft je haar meer volume en model.

Ik ben zelf erg te spreken over de shampoo, hij werkt perfect. Hiervoor gebruikte ik altijd Andrélon perfecte krul en volume shampoo en conditioner. De laatste tijd kreeg ik jeuk op mijn hoofd en schilfertjes. Natuurlijk dacht ik gelijk dat het roos was en kocht ik de Head & Shoulders. Foute boel! Ik werk zelf bij een drogist en mijn bazin weet veel van shampoo's en haarverf producten. Ze vertelde mij toen dat het ook kan liggen aan mijn shampoo's omdat je hormonen veranderen, tussen de 5 en 7 jaar heb je elke keer weer andere hormonen in je lichaam en kan je bijvoorbeeld opeens niet meer tegen chocolade en krijg je snel puistjes. Nou had ik dat dus met die shampoo's. Ze raadde me neutral aan maar die had ik al in huis (mijn moeder) dus wou ik deze is proberen en het is echt geweldig!

Door deze shampoo krijg ik inderdaad meer volume en geen last meer van schilfertjes of jeuk.

Prijs: € 3,99


Hierboven zie je VLNR: Sensitive, Volume maxx, Repair, Repair mask.

De shampoo's zijn allemaal € 3,99 de prijs van het masker weet ik niet meer.

Ik heb zelf 2 flessen gelijk gekocht!



Hier onder kan je het filmpje bekijken.

http://youtu.be/sBQplCZbEG0

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je ook even een reactie achter!