maandag 20 augustus 2012

Catrice Foundation uit het assortiment.

Dat Catrice nieuwe dingen krijgt in het vaste assortiment dat weten we nu allemaal wel. Er gaan dus ook dingen uit zodat er plek gemaakt kan worden. Nu heb ik al een paar artikels hier aan gewijd maar dit is dan toch de laatste en waar ik het meeste over te spreken ben.
De Foundation's wat vind ik dit zonde. Ze zijn allebei mijn kleur en ik weet dus niet of de nieuwe ook mijn kleur zullen zijn! Dan moet ik dus opzoek naar en nieuwe. Ik heb dus van allebei nog 1 kunnen kopen voor maar € 1,00 per stuk. Heel goedkoop en had gehoopt dat er meer waren maar helaas ik kwam pas rond een uur of 5 bij de Kruidvat en toen was het bijna helemaal leeg.

De namen zijn: Perfect resist make-up 24h in 020 Perfect Beige & Infinite matt up to 18h make-up in 040 bronze beige.

Het zijn 2 verschillende cijfers maar liggen heel dicht bij elkaar kwa kleur.



































Dit zijn ze mooie flacons vooral infinite vind ik erg mooi.



































Ze hebben allebei een ander soort dop, allebei prima om mee te werken.


































Wat ik een leuk detaill vind is at van de Infinite matt de flacon ook mat gemaakt is. Hij staat heel chic op mijn make-up kastje en blijft inderdaad de hele dag goed zitten. Ik hou hem dan wel geen 18 uur lang op ongeveer een uur of 10/12 maar tot zo lang blijft hij goed zitten. Prijs: € 1,00



































De structuur is lekker romig en dekt goed, Hier lijkt het erg geel op mijn arm maar op mijn gezicht is hij precies goed.



































Nog een dichtbij foto van het druk pompje.



































Perfect resist is een fijne foundation dekt goed en heeft precies de goede kleur. Ik vind de flacon wel wat saai. Maar dat maakt eigenlijk niet zo veel uit. Ook deze blijft lang en goed zitten. Ik ga geen 24 uur lang wakker blijven om hem te testen dus dat kan ik je niet vertellen. Maar voor 10 uurtjes is hij prima!



































De structuur van Perfect Resist is vrijwel hetzelfde als die van Infinite matt. Dat maakt mij erg blij want dat is precies goed voor mij Zelfde kleur ook weer. Ik ben erg tevreden.



































Als laatste nog en foto uitvergroot van de druk pomp, soms kan er wel iets te veel uit gedrukt worden maar dat vind ik niet eens zo heel erg.

Catrice Foundation's uit het assortiment prijs: € 1,00
Normale prijs: tussen de € 4,00 en € 6,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je ook even een reactie achter!