woensdag 22 augustus 2012

Vakantie mededeling.

Lieve lezers,

De vakantie is bijna voorbij en ik wil daar nog heel even gebruik van maken. Mijn ouders hebben een weekje geboekt in een bungelo park. Ik heb er erg veel zin in! Daar kan ik heel veel dingen doen maar ik ga vooral voor rust en genieten van de omgeving en het weer. Ze zeggen dat het niet zo'n mooi weer meer gaat worden, dus ik hoop nog even van wel. Ik ga foto's maken voor my life in pictures en ik ga een what's in my suitecase maken. In die week gaat er waarschijnlijk niks online komen want het park heeft geen internet dus kan het helaas niet via mijn blackberry kan ik foto's maken maar geen artikels plaatsen. Na de vakantie zal ik weer veel gaan schrijven en plaatsen. Dus word niet boos of schrik als je een week lang niks online ziet. Ik kan er dus echt niks aan doen.

tot over een weekje! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je ook even een reactie achter!