dinsdag 21 augustus 2012

Technic Electric Beauty.

Dit mooie en goedkope palette gaat al een tijdje rond op beautyblogs. Eerst had ik dit niet door want ik heb het al 3 maanden ongeveer en gebruikte het erg vaak. Gelijk toen ik hem gekocht heb had ik een foto gestuurd via twitter naar veracamilla en beautygloss. Want dit pracht stuk wilde ik graag met hun delen. En vandaag deel ik het met jullie allemaal.




Het mooie palette is te koop bij de Bart smith voor € 2,99. Nu denk je vast huh? Bart Smith, zo goedkoop, dat ga ik nooit gebruiken! Nou probeer het toch maar of ga hem even besnuffelen voordat hij op is. Want het is een super ding! Ik gebruik heb dus al 3 maanden en ben heel tevreden Hij heeft 12 kleuren, een spons applicator en een grote spiegel. De spons applicator vind ik onnodig en gebruik die ook niet. De spiegel is erg handig door zijn formaat. Het meeste gebruik ik de kleurtjes om een lijntje te zetten of een beetje meer kleur te geven aan mijn look. Het zijn namelijk nogal felle kleurtjes.
De kleurtjes hebben geen namen dus kan ik ze niet benoemen  maar ik zal proberen ze een beetje te beschrijven.



Dit zijn alle 12 kleurtjes, stuk voor stuk pareltjes. Ze hebben allemaal een shimmer finish. Dus geen matte kleurtjes ertussen. Ik vind het palette ook erg chic door de matte kleur. De sticker heb ik er uiteindelijk afgepulkt want dat stond toch een beetje kinderachtig.


Links bovenin: Is een heel lichte geel en kan je gebruiken als een highlighter.
Rechts bovenin: Is een licht roze/rode kleur, warm en lief.
Links onderin: Is een knal oranje kleur. Een echte oranje voor koninginnendag.
Rechts onderin: Is een warme bruin met donkerbruine en gouden glitters.




Hierboven de swatches in spiegelbeeld. 



Links bovenin: Is een warme en donkere roze met een paarse ondertoon.
Rechts bovenin: Is een mos groene kleur. Perfect om in de herfst gedragen te worden.
Links onderin: Is een bordeaux rode kleur. Warm en chic 
Rechts onderin: Is een mooie donker zee blauwe kleur erg mooi in combinatie met de andere 3 blauwe kleuren.


Hierboven de swatches in spiegelbeeld.


Links bovenin: Is een zee groen blauwe kleur. In deze kleur zou ik wel eens willen zwemmen!
Rechts bovenin: Is een hemels blauwe kleur. Mooi kleurtje om overdag te dragen
Links onderin: Is een donker blauwe kleur en vind ik persoonlijk prachtig om een lijntje mee te trekken.
Rechts onderin: Is een donker paarse kleur en vind ik één van de mooiste kleuren hier breng ik een lijntje mee aan of gewoon om mijn oog look af te maken. 


Hierboven de swatches in spiegelbeeld.

Natuurlijk heb ik ook een oog look gemaakt met een paar nepwimpers. Nu vind ik het erg jammer dat je het niet echt goed kan zien op de foto maar hij was in ieder geval erg mooi!

Let niet op mijn wenkbrauwen,inmiddels zijn die ook al gefixed.


















1 opmerking:

Skin Care zei

Natuurlijk heb ik ook een oog look gemaakt met een paar nepwimpers. Nu vind ik het erg jammer dat je het niet echt goed kan zien op de foto maar hij was in ieder geval erg mooi!

Een reactie posten

Laat je ook even een reactie achter!