zaterdag 27 oktober 2012

Dove Hair Therapy Color Care.

Ik denk dat mijn lievelings douche producten dove is. Door de heerlijke geuren, mooie flacons. Of gewoon simpelweg de originele Dove geur. Nu is dove bezig met een actie 'verzin je eigen dove douche gel'. De actie is al bijna afgelopen en er zijn een aantal heerlijke combinaties gemaakt! Maar eerst ga ik de Dove Hair Therapy Color Care shampoo en conditioner reviewen. Ik kreeg de 2 flessen over de post een tijdje terug en ben het gelijk gaat gebruiken om te testen.



Veel mensen denken dat shampoo's en conditioner's die voor gekleurd haar zijn alleen daar voor zijn bestemd. Eigenlijk is dat niet zo, het is voor beschadigd haar dus als je vaak de styltang of föhn erin zet zijn deze perfect voor jou haar. Verder voed het je haar ook extra. Voor mensen met gekleurd haar word het gevoed zodat de kleur mooier en langer goed blijft, en voor mensen met niet gekleurd haar voed het intensief tot in de wortels. Wat is hier nou niet goed aan?


Dit zijn ze. De flacons zijn simpel maar hebben toch iets. Ze zijn van de nieuwe shampoo's en conditioner's lijn. De geur is heerlijk! Ze zijn allebei roze van kleur.


Hoe gebruik ik ze?
  1. Haar nat maken onder de douche.
  2. Haar insmeren met shampoo en goed in masseren.
  3. Dit 2 minuten laten intrekken voor extra soepel en zacht haar.
  4. Het uit wassen heel grondig!
  5. Conditioner in al het haar wat hangt en niet in de buurt komt bij mijn hoofdhuid.
  6. Dit in laten werken 5 tot 7 minuten.
  7. Onder tussen de rest.
  8. Conditioner uitwassen (nog grondiger dan de shampoo)
  9. Tada! Super zacht haar!
Als je dit al een aantal keer hebt gedaan ga je wel verschil zien. Het maakt mijn haar echt zachter. Het enigste nadeel ik heb al geen volume en dit maakt mijn haar alleen maar zwaarder. Dus ik wissel nog wel eens af met volume shampoo van Andrélon. Verder is hij heerlijk!


3 opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je ook even een reactie achter!