dinsdag 14 augustus 2012

Essence Ready For Boarding review.

Ready For Boarding is momenteel de nieuwste LE lijn van Essence. In de lijn hebben ze onder andere nagellak, peel off base coat, toilet tasje, bagage label, hand en gezichts doekjes, oogschaduw palette, kajal pencil's en de 2 die ik heb (eigenlijk behoorlijk weinig!) lip&cheek creme.
Wat? lipstick en blush in 1? Ja je hoort het goed! Misschien heb je er al eerder van gehoord. Het is dus een smeerseltje wat je op je lipjes en wangetjes kan smeren. Ik heb allebei de kleuren 01, 02 en natuurlijk getest!

Ze smeren lekker romig en voelen op de lippen super zacht aan. De structuur van de 2 zijn dus romig en zacht maar heel goed gepigmenteerd. Voor die prijs zijn ze echt fantastisch. Ze smeren lekker en blijven lang zitten zeker het waard om even besnuffeld te worden in de winkel!



 Hier boven en onder zie je (links) 02 en (rechts) 01


Hier onder weer (links) 02 en (rechts) 01


Hier draag ik nummer 01. Op de foto een vrij licht kleurtje maar in het echt een mooie roze tint.


Hier draag ik 02. Op de foto een nude tint maar in het echt een licht roze kleurtje.


Ik trek een beetje een rare mond maar het is nog even oefenen voor mij!

Prijzen: € 2,49 per stuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je ook even een reactie achter!