maandag 13 augustus 2012

Dove Maximum Protection review.

Dove brengt een nieuwe deodorant op de markt. Ik heb hem getest en ben heel tevreden!
Dove beloofd dat de deodorant wel 48 uur je oksel fris houdt, geen vieze vlekken achterlaat, goed intrekt en voor zachte oksel zorgt. En dat klopt of het 48 uur werkt weet ik niet want ik smeer elke ochtend een nieuw laagje als ik gedouched heb. Wel blijf ik de heledag fris, geen lelijke vlekken in mijn kleding en trekt hij vrijwel gelijk in, ik haat deo zetten eigenlijk want ze zijn altijd zo nat en plakkerig, maar bij deze trekt het zo in dat ik de heledag wel deodorant kan blijven zetten, heerlijk.
Hij heeft dezelfde geur als dove original douchecreme, en blijft de heledag ook zo ruiken. 

Dove zegt: Voor wie is Dove Maximum Protection bestemd? Voor vrouwen die zoeken naar maximale bescherming tegen transpiratie en optimale verzorging van de okselhuid. 

Ik zweet niet super veel, eigenlijk geen last van een vieze geur of vieze vlekken maar heb wel erg veel last van andere deodorants die heel nat aan voelen onder mijn oksel, dus dit is gewoon perfect.

De deodorant is dermatologisch getest en er zit een bijsluiter bij. Schrik niet, het is en blijft een gewone deo maar heeft gewoon wat meer aandacht gehad bij het ontwikkelen.


 De deodorant heeft niet zoals de meeste een rollende bal maar deze heeft allemaal gaatjes in de bovenkant, en met een draai knop aan de onderkant duw je een beetje naar boven. 2 keer klikken is genoeg.



Op de flacon zelf staat van boven naar beneden:
Dove
Maximum Protection
Doeltreffendheid wetenschappelijk bewezen
Original clean
Deodorant Anti-transpirant
Geen alcohol
Geen parabenen


Ik vind de vormgeving erg mooi, eens een andere flacon van dove. Leuk gedaan.

Hij is bij de drogist te koop in 2 soorten eentje met komkommer dacht ik en deze.

Prijzen verschillen per winkel bij de Kruidvat kost hij € 6,99 en bij de DIRX drogist kost hij € 6,89
Niet veel verschil dus.

Hij is duur maar dan heb je ook wel iets heel goeds!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je ook even een reactie achter!