woensdag 15 augustus 2012

Essence My Skin review.

Laatst liep ik de Kruidvat binnen en ging een beetje rond kijken. Ik bedacht me dat ik weer een dagcreme nodig had. Dus ging ik even bij het schap kijken en zag dat my skin van Essence in de aanbieding was dus nam ik er 3 mee. 
Ik heb gekocht: My skin 4in1 cleansing cream, My skin soft cleansing gel en My skin dagcreme normale tot droge huid.
De My skin 4in1 cleansing creme en dagcreme vind ik erg fijn. Ik snap alleen het nut niet van de soft cleansing gel. Die doet eigenlijk helemaal niks voor mijn gezicht en heeft niet zo'n super lekker geurtje.




















De my skin 4in1 cleansing cream kan je op 2 manieren gebruiken: als gewone wascreme of als maskertje van 3 minuten. Het liefst gebruik ik hem als een maskertje want dan voelt het echt alsof hij werkt. Ik laat hem er ongeveer 5 minuten op zitten gewoon omdat ik pas na 3 minuten het begin te voelen tintelen. Na het afwassen van mijn gezicht voelt mijn huid echt heerlijk zacht aan. Heeft een subtiele geur en kleine scrub deeltjes in roze blauw en wit. 
Als je het als masker gebruikt doe je het 2 รก 3 keer in de week. Gebruik je het als een wascreme dan elke dag.


Dan de dagcreme. Het is een vrij vettige dagcreme maar smeert snel uit en trekt goed in. Alleen wanneer je hem opsmeert voelt hij vettig aan. 
Hij is bedoelt voor normale tot droge huid. Werkt goed en mijn huid voelt erna lekker zacht aan. Je kan hem als dag en nacht creme gebruiken zegt de verpakking, maar ik heb het toch liever als dagcreme en een aparte nachtcreme. 


Als laatste de Soft cleansing gel. Ik ben niet echt tevreden over deze. Hij heeft een niet zo lekkere geur en doet vrij weinig voor mijn huid. Hij moet mijn huid moisturizen maar doet dat totaal niet. Make-up verwijderen doet hij wel maar niet gelijk pas na 2 keer goed te hebben geboend. Nee dit is niet een super product.




Hieronder een foto van de structuur.






Ik ben erg tevreden met deze lijn behalve de laatste natuurlijk. Het zijn goed werkende spullen voor een klein prijsje van € 1,99 per stuk. Verder hebben ze in de lijn ook nog 2 andere dagcreme's en make-up reiniging's doekjes. 

Zeker het proberen waard.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je ook even een reactie achter!