zondag 12 augustus 2012

Catrice blushes uit assortiment review.

Wat jammer! De 2 kleurige blushes van Catrice gaan uit het assortiment! Gelukkig komen er wel mooie nieuwe kleurtjes voor in de plaats. Maar ook een stukje duurder.
Wat een mooie blushes zijn het, goed gepigmenteerd, mooie finish, blijft lang zitten, gewoon perfect! En dat voor maar 3,49. Ze gaan dus weg en zijn in de aanbieding voor de helft van de prijs bij de ene Kuidvat en bij de andere voor maar 50 cent. Gelukkig was die voor 50cent bij mijn kruidvat. Dus ik was helemaal happy! En heb gelijk 3 kleurtje gekocht, nummer: 010, 030 en 050.
Ze voelen zacht aan op mijn wangen en brengen makkelijk aan met een blush kwast.



VLNR: 030, 050, 010



VLNR: De kleuren samen, de lichtste kleur, de donkerste kleur.
Deze kleuren samen zijn een soort oud baby roze kleurtje lief en zacht.





VLNR: De kleuren samen, lichste kleur, donkerste kleur.
Als je deze kleur op je wangen smeert krijg je een natuurlijk en gezond blosje in de perfecte kleur.


 VLNR: De kleuren samen, lichtste kleur, donkerste kleur.
Deze kleur ziet er op mijn wangen uit alsof het perzikjes zijn. Warm en tropisch



Alle 3 de blushes hebben 2 verschillende tinten, een donkere en een lichte, die samen een mooi geheel vormen.

Ik zou je aanraden even naar een kruidvat in de buurt te gaan als je geïnteresseerd bent in een mooie blush, voordat hij uit het assortiment verdwenen is.

2 opmerkingen:

Lifesplash zei

50 cent? woooh, cheap! haha. Zijn mooie blushes, ik ken ze. :D

Unknown zei

Haha jaa indd leuk dat je als eerste reageert mooie blog heb je!

xoxo

Een reactie posten

Laat je ook even een reactie achter!