maandag 1 juli 2013

Shoplog verschillende winkels.

Vandaag heb ik een leuke shoplog voor jullie van verschillende winkels over de maand juni. Ik heb deze maand best wel veel kleren gekocht vergeleken met andere maanden. Misschien vinden jullie het niet veel maar ik vind het erg veel haha! Ik ben er wel heel erg blij mee en heb sommige al een keer gedragen en kan niet meer zonder deze mooie kleren! Ik ga de shoplog in foto vorm doen dus ik zeg er niets bij aan het einde schrijf ik de prijzen op (als ik die nog weet of ongeveer) en waar ik ze vandaan heb.

Laten we beginnen.













 
 
 
 
 
 
 
 
 
Shirt nummer 1 is van de C&A en koste € 12,90
Shirt nummer 2 is van de H&M en koste € 19,95
Shirt nummer 3 is van de H&M en koste tussen € 12,- en € 15,-
Shirt nummer 4 is van de H&M en koste € 9,95
Shirt nummer 5 is van een winkeltje bij mij in de buurt en koste € 9,95
Shirt nummer 6 is van de C&A en koste € 14,90
Shirt nummer 7 is van de C&A en koste € 9,-
Rok nummer 1 is van de C&A en koste tussen € 12,- en € 14,-
Shirt nummer 8 is van de Primark en koste € 5,-
Shirt nummer 9 is van de Primark en koste € 5,-
Jurk nummer 1 is van de Primark en koste € 15,-
Vans grijs koste € 40,-
Vans groen koste € 60,-

Ik ben erg blij met mijn aankoopjes en zou alleen nog een schooltas willen maar dat komt nog!


Wat hebben jullie deze maand allemaal gekocht ? Leuke aanbiedingen ? tell me!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je ook even een reactie achter!