zaterdag 29 juni 2013

Philips SalonSuper styliss

Laatst liep ik door de kruidvat wou alleen een andrélon product hebben en ik kwam thuis met een hele krultangen zet! Ik heb dus een zet gekocht waar verschillende opzetstukken in zitten waarmee ik verschillende looks kan maken. Ik heb zeker geen spijt van mijn aankoop!




De zet is van Philips de SalonSuper Stylist. De zet bestaat uit 13 stukken waarvan 4 opzet stukken waar je iets mee kan maken met je haar. Alle opzet stukken zijn van ceramiek gemaakt en zo word je haar minder beschadigd maar blijf toch altijd heat protection gebruiken!!



De onderdelen vlnr: Grootste krultang+basisstuk, opberghoes, klein haarborsteltje, 2 haar klemmetjes, 2 haar klipjes, 2 help stukken bij het krullen, Krultang van dik naar dun, Hetzelfde als de eerste, kleinste krultang, wafeltang+binnenkant van wafeltang.



De krultang heeft dus alles om verschillende haarstylen te maken! Mijn favoriet is de van dik naar dun.


Alles zit in vakjes in deze hoes/tas. Zo kan je minder makkelijk stukken kwijtraken en is het makkelijk te bewaren/opbergen/meenemen. Alles bij elkaar is ook niet heel erg zwaar maar ik raad je het aan niet mee te nemen op vakantie waar je ook veel wilt shoppen want het is best een grote tas.



Dit deel uit de zet is het belangrijkste je klikt één van de opzetstukken erop even laten opwarmen en krullen maar! Ik kan nergens precies vinden hoe heet hij kan maar ik schat zo'n 200-230 graden. Dit is heet genoeg om de krullen 3 dagen te laten zitten als je het op de goede manier doet.


Hieronder die je het dunste opzetstuk met het hulpstuk zodat de krullen perfect worden, zelf gebruik ik de hulp stukjes nooit want ik zie er het nut niet van in maar meningen verschillen. Met deze krullen maak je mini pijpenkrullen dit zou ik niet gebruiken als je lang haar hebt het beste: kort tot schouder lengte of ietsje langer haar.



Het opzetstuk hieronder is mijn favoriet! De krullen die je hier mee maakt zijn klein maar ook weer niet. het hangt er van af met welke lengte haar je he doet want bij mijn lange haar doet worden het grote krullen en bij mijn moeders haar iets over de schouder worden het kleine krulletjes. de perfecte tang dus.



Het Ena laatste opzetstuk is de dikste krultang en maakt net geen krullen en net geen golven het zit er echt tussen in, moeilijk te beschrijven. Wel erg mooi.



Het laatste opzetstuk is een wafeltang. Als ik deze gebruik ben ik wel heel lang bezig aangezien je het per stukje haar moet doen dus reken maar op 3 kwartier als je haar tot op het midden van je rug hebt! Het effect is erg leuk en veel volume. het lijkt een beetje op als je een nachtje hebt geslapen met 20 mini vlechtjes op je hoofd. alleen gaat dit toch iets sneller haha!



Met deze handige klemmetjes en clipjes kan je het haar dat nog niet gedaan is aan de kant schuiven zodat je niet alles door de war krijgt en een handig kammetje zit erbij voor onderweg o.i.d.



De hele set kost € 39,95 en is te koop bij kruidvat.


Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen


Welke krultang(en) gebruik jij op dit moment ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je ook even een reactie achter!