zaterdag 29 juni 2013

I love dove!

Als je aan mij vraagt welk merk de beste douche producten heeft zal ik zonder te twijfelen zeggen dat dat dove is! Oh wat een heerlijk merk, het voelt zacht op de huid, het schuimt lekker, mijn huid voelt zacht en gehydrateerd na het douchen en ze zijn nog een betaalbaar ook nog! Ik zie geen één minpuntje!



ik gebruik op het moment maar 1 douche gel maar heb er 6 omdat dove ook LE uit brengt en die ruiken altijd zo lekker dat ik ze niet kan laten liggen.

Vlnr: Beautyblossom (LE), Winter care (LE), Go fresh, Purely pampering amandelmelk, Deeply nourishing, crème mousse.

Als ik moet zeggen welke ik het lekkerste vind ruiken is dit mijn top 6:

1. Beauty blossom
2. Wintercare
3. Purely pampering amandelmelk
4. Go fresh
5. Crème mousse
6. Deeply nourishing


Ik zal een kort stukje schrijven over elke douche gel.





Dit zijn Beautyblossom en Winter care. Beautyblossom is al een jaartje oud maar je kan ze sommige action filialen nog steeds vinden, de geur is heel zoet en bloemig je ruikt ook wat van noten erin maar heel weinig. Winter care is van afgelopen winter deze geur is heel warm en ruikt heel sterk naar amber, heerlijk de geur, ik zou na het douche gelijk in mijn sloffen willen springen en op de bank gaan zitten met een warme kop thee wachtend op de kerstman! Deze 2 douche producten zijn LE en kunnen moeilijk te vinden zijn. In de action kan je ze wellicht tegen komen.





Go fresh en purely pampering zijn 2 heerlijke geuren, Go fresh is een frisse zomerse geur hij ruikt heel lekker naar citrus vruchten, je moet er van houden. Purely pampering Amandelmelk is een iets warmere geur maar toch ook erg zomers, dit komt waarschijnlijk door de amandel geur dat hij iets winters ruikt, dit product zou je in de winter en in de zomer kunnen gebruiken en dat doe ik nu ook.
Deze 2 producten zijn nu in de winkel te koop en de prijzen verschillen van € 3,49 - € 3,99



Als laatste dove bekenste geur en een nieuw (naja bijna nieuw) product. Iedereen kent de blokjes van dove wel daarmee begon het allemaal de geur van de blokjes is het zelfde als die van deze 2 alleen ruikt de crème mousse iets ander. De Deeply nourishing is een simpele geur, ik kan er niet uit halen naar wat het ruikt maar het is wel oké hij is verder wel heel erg lekker voor de huid hij laat een soort van zacht laagje achter. De crème mousse is een (bijna) nieuw product het ligt al een tijdje in de winkel maar toch vind ik het nog vrij nieuw. Het is een leuk bedacht. Het is heel stevig maar schuimt als een malle! Ook deze laat een heerlijk laagje achter op mijn huid. De prijzen verschillen tussen de € 3,29 - € 4,39




De dove producten zijn te koop bij:
Dirx drogist
Kruidvat
DA
DIO
Action
En de meeste supermarkten.



Alle prijzen zijn verschillend aangezien sommige LE zijn en sommige winkels duurder zijn dan de andere.

Wat vinden jullie van de dove producten?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je ook even een reactie achter!