vrijdag 28 september 2012

Sorry!

Lieve lieve lieve bezoekers, ik ben naar londen geweest 4 dagen en ben net pas terug. Ik heb dus geen tijd gehad om een artikel te plaatsen maar die komen eraan, onderandere: Shoplog londen, Wat ik gedaan heb daar, Reviews en meer. Dus dat komt allemaal goed. Het is ook zo dat ik soms een dag niks plaats dit komt omdat ik net ben begonnen met mijn blog en nog van geen enkel merk dingen ontvang. Dit komt van zelf allemaal misschien wel maar nu nog niet. Daarom kan ik dus niet elke dag iets schrijven. Want soms heb ik gewoon niks. Alleen wanneer mijn geld binnen is kan ik inkopen voor een tijdje maar het is niet dat ik alleen maar aan make-up mijn geld uit geef. Verder wilde ik de glossybox reviewe maar ik denk dat jullie al op andere blogs hadden gelezen dat het niet de beste box ooit was. Ik ga dus mijn best doen maar ik beloof niet elke dag een artikel online te zetten. Ik probeer het.

Bedankt voor het lezen ik hoop dat jullie dit begrijpen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je ook even een reactie achter!